Voor de naturisten onder ons, hoe was jouw zomer?

Even wat meer leven in deze groep. Buiten de vele regenbuien, hebben we toch wel een mooie zomer gehad in NL. Wat heeft iedereen gedaan afgelopen zomer. Zijn jullie nog naar leuke naturistische vakantie plekjes geweest? Heb je buiten nog wat leuks mee gemaakt. Waar wil je nog meer heen. Denk dat iedereen wel naar volgende zomer uit kijkt. Ben benieuwd :)

This topic was edited
RE:Voor de naturisten onder ons, hoe was jouw zomer?

Tja,een paar keer naar het strand gegaan in Groede.
Niets speciaals beleefd...
Wel genoten van de zee en zon....
Op de plek waar jullie geweest zijn viel waarschijnlijk meer te beleven ...

This post was edited
RE:Voor de naturisten onder ons, hoe was jouw zomer?

Hoi Janiss, leuk om te horen. Alleen de locatie Groede kennen wij niet. En op mijn vraag wat leuks meegemaakt dat hoeft zeker niet, lekker genieten van zon en zee is veel belangrijker. We staan open voor leuke nieuwe spots. Dank voor de reply, Miranda.

This post was edited
RE:Voor de naturisten onder ons, hoe was jouw zomer?

Ik heb me lekker kunnen uitleven.
Ik ben naar het Duitsland geweest om daar te naaktwandelen met een groep. Dat ging gepaard met veel ontmoetingen met geklede wandelaars en toeristen., en dat ging zonder gedoe, maximaal een norse blik.
Ik ben regelmatig naar het naaktstrand van Oostkapelle/ Vrouwenpolder en Ritthem in Zeeland geweest. Daar is zeker wat te beleven in de duinen.
In september ben ik nog naar de Provence geweest en heb daar 3 naturistencamping bezocht, daar kon ik ook wel blootlopen in het wild op de rustige wandelpaden.

This post was edited
RE:Voor de naturisten onder ons, hoe was jouw zomer?

Ben benieuwd naar dit jaar waar iedereen heen gaat.

This post was edited
RE:Voor de naturisten onder ons, hoe was jouw zomer?

Lekker hete zomer met veel zon, en Corona zo goed als afwezig. Heerlijke tijd voor naturisten! Ik ben dit jaar al heel veel bloot geweest in Vlaanderen op het strand en in de tuin, en ook aan de Maas in Limburg.

This post was edited